Wat vinden cliënten van de behandeling?

Tevredenheid?
Wij meten de mate van tevredenheid middels het afnemen van de CQI, een (digitale) vragenlijst. De CQi wordt gebruikt om binnen een psychologenpraktijk in kaart te brengen op welke punten cliënten goede ervaringen hebben en waar nog verbetering mogelijk is. Daarnaast wordt de uitkomst de vragenlijst bedoeld om vergelijkend onderzoek te doen naar de prestaties van verschillende GGZ-aanbieders. De CQI geeft ons dus zicht op wat clienten van ons vinden.
De CQi meet op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 5 lopend van 1 (nee, helemaal niet ) tot 5 (ja helemaal). Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen behandelingen in de periode januari 2021-december 2021 De CQi wordt bij afsluiting van de behandeling ingevuld.
.
Over het jaar 2022 kregen de psychologen de volgende beoordeling van onze cliënten: 8.9 (2021 was 4.7 op schaal 0-5)
Bejegening door de behandelaar (1-5) - score 5. Dit geeft aan dat de meeste clienten zeer tevreden zijn over de bejegening. Vergeleken met vorig jaar waarderen clienten de manier waarop wij met onze clienten omgaan nog meer!
Samen beslissen (1-5) - score 4.25 Dit geeft aan dat de de meeste clienten tevreden tot zeer tevreden zijn over de mate waarin samen beslist wordt op welke manier de behandeling wordt vormgegeven.
Uitvoering behandeling (1-5) - score 4.25 Dit geeft aan dat de de meeste clienten tevreden tot zeer tevreden zijn over de mate waarin samen beslist wordt op welke manier de behandeling wordt vormgegeven.
Informatie delen (1-5) – score 4.25 Dit geeft aan dat de de meeste clienten tevreden tot zeer tevreden zijn over de mate waarin informatie gedeeld wordt.
Voor het jaar 2023 nemen we de volgende verbeterpunten mee:
Consolideren van bejegening. We krijgen in 2023 de kans om op samen beslissen, uitvoering behandeling, en informatie delen te verbeteren. We gaan nog meer ons best te doen. Wij zijn voornemens in 2023 meer onderzoek te doen naar terugval/ heraanmeld indicatoren.
Aanmelden of meer informatie?
Voor aanmelding of meer informatie over bijvoorbeeld een vestiging bij u in de buurt kunt u contact opnemen met het secretariaat.
Spreekuur is dagelijks van 8.00-20.00 uur.
Op werkdagen is het secretariaat bereikbaar van 9.00 – 13.00 uur op telefoonnummer: 020 618 4243 Hierna kunt u een bericht achterlaten of stuur een email via info@psychologiepraktijkamsterdam.nl Er wordt dan binnen enkele werkdagen contact opgenomen.
In zeer dringende gevallen (niet voor het verzetten van afspraken of route informatie) kunt u op werkdagen contact opnemen met 06-24273750
in het weekend en buiten kantoortijden kunt u contact opnemen met uw huisarts.
Adres
1071 AM Amsterdam
Fax: 020 616 5851